May 10, 2011

hammer and windshield please

hai.

it's 5.56am in the morning and all i can think about right now is explosion. haah,yang macam kat Texas tu.
awat?
hm.

aku dah buat apa yang disuruh,still tak cukup.
aku pergi sana,kena layan macam kuli barua haram.
aku bangun pagi lewat sikit,pun kena bebel.
aku kerja sebab disuruh. bila tak datang sebab letih,lesu,sakit badan,pun kena bebel depan orang ramai.
aku punya lidah dah macam kena cancer dah babi banyak gila blister.bodoh punya besi.beban.
confirm confirm nanti appointment kena bebel lagi dengan si pekerja bawah kerajaan tu . getah satu peket
hilang.sial.
aku buat apa apa pun mesti takkan cukup.
aku jalan jalan macam dah berjaya,padahal menipu diri sendiri.bodoh.bangang.
aku juga rasa macam sampah.seres cakap.
bukan sampah sangat. kain buruk. bila orang perlu,datang guna. bila dah bersih,kena campak merata-rata.baik punya.
aku pun selalu marah.pernah ada aku tunjuk?
aku pun selalu takda mood. pernah ada aku tunjuk?
aku pun selalu tension.pernah ada aku tunjuk?
orang dah ada depan mata ni,nak yang better lagi?
orang tengah mencuba susah payah ni,nak yang better jugak?
orang layan hampir setiap hari,it's hard to find jugak?

memang semua orang tak sempurna. dan bila salah seorang daripada yang tak sempurna tu mula bercakap,disini sajalah dia berhenti.

sambung tidur.



-Oz-

No comments:

Post a Comment