May 10, 2011

uzair dah besar -.-

UiTM Puncak Alam 
Foundation in Science

parents suruh aku amik Medic,but dalam kepalahot aku sekarang is Biotech.soo takpa,just leave that dulu,habiskan foundation ni dulu. i hope everything would be just fine.dengar Faiqah Fadzil cerita,dia kat Uniten sekarang,buku macam haram tebal. calculus? apekah? gila. 

aku rasa bangga sikit dan seronok sikit sebab dapat masuk U yang aku pilih,first choice.lega rasanya kau tau.
alhamdulillah.
tapi,..hm mesti kena ada TAPI en? tak bersyukur punya manusia homo sapien. 
tapi,P. Alam tu,macam,hm. jauh? ke dalam sangat. hek eleh mekkk Bagan Datoh tak dalam plakk?dah penghujung dunia dah tu. 
ye ah tu Bagan. takkan nak sampai matiii pun dapat nasib duduk tempat macam tu kot bro? ha. cerita dia sekarang kalau dapat UiTM seksyen 7 tu syok lah sikit. banyak atmosphere. sana kat Puncak banyak chali. BABI AH.not again. harapharap Jomel salah dengar.

tapi,..ha,kau tengok. TAPI lagi.
tapi,tak kesah la kot sebenarnya tempat tersorok macam tu. sebab member berjuta doh dapat Puncak. plus member JESS lg. ada yang tu tu, kawan si Izzateh tu,Ruehl :D heheh bangsat punya budak pandai -.- tunggu kau.so maybe ada cara lah aku hidup kat situ nanti. hopefully aku tak jadi culture shock kat sana. 
..apa yang nak shocknya?
1) bangun pagi
2) bangun pagi takpa lagi,MANDI PAGI.shiiiihiiit
3) baca buku
4) menulis
5) mengira
6) aaaasalaaaaamualaikOm leeectuuurerr! ade ak? heheh takde en.
7) "hey,i'm uzair:)...yeah...hm..oh ok-.-"
8) tido lewat.
9) study malam
10) menipu


aaaha.maybe taklah shock sangat.hm. tapi kalau aku jumpa budak budak stock dari johor,perak,penang,kelantan yang baru nak start pegi clubbing mabuk,shisha,pot, memang aku gelakkan dulu baru aku galakkan.
bodow.salah tempat dengan salah timing dah kau baru nak try semua tu.

and,i hope i'd find new friends yang tak se-cool aku. HAHA mesti ah nak stand out. haha duit Score-A dah tengah mengumpul,memang insyaAllah no problem semua nanti. tapi bukan nak pakai duit berjuta sangat pun. takleh drive.makan minum dah ada sana. paling stylo McD.ha. kumpul untuk Eyes Set to Kill dan masing masing je ah.haha kalau ah ada orang ajak pegi -.-
Hariz,tolong ajak aku.


semua benda yang kita try,bila dah dapat,kita ambik.and bila try tak dapat,sorry ah.semua Dia yang tentukan.try harder.

but only stop trying when you can no longer see the point of doing so. kalau tak,sooner or later,diri sendiri akan nampak kebodohan diri sendiri tu. yang kau pergi hentam dinding tak pakai helmet tu buat apa,bukan ada dinding pun. kan? hm.

so that's that. thankyou for wasting your time withishit.


-Oz-

2 comments:

  1. weeeh ozzaaay.ttba aku rindu nak tgk clumsy gilos kau tuuuu.dgn cakap kau yg macam gagap tuuu.haaaa.rindduuu.tp tolong jangan perasan lbeeh..

    ReplyDelete